morgonmys i väntan på fredagsmys

publicerat i ;


I natt har Leo äntligen sovit bättre igen.
Jag väntar på det där trendbrottet!:)

Han vaknade vid 01.00 och ville ha mat, sen sov han ända till 07.00, FANTASTISKT!

Då gick vi upp och mös i morgonmörkret framför nyhetsmorgon.

 



Lite suddiga bilder med mobilkameran i mörkret.

Snart ska jag åka och klippa mig. Det har jag väntat på LÄNGE!

Jag ska passa på att njuta av en chailatte i min ensamhet och promenera lite långsamare än vanligt och bara njuta av livet. Ska inte glömma hörlurar till Iphonen så att jag kan lyssna på lite bra musik på tunnelbanan.

Jag känner faktiskt att jag mår bättre redan idag. Ibland blir det bättre när man får ner sina tankar på pränt. För då strukturera man upp de lite istället för de virrvarret de är i huvudet. Nu vet jag var jag mår dåligt över... och egentligen är det inget att må dåligt över idag. Det får finnas där och jag bejakar det, men jag behöver inte lida av det.

Nu ligger mr stinkypants brevid mig och jag behöver byta blölja.

Nu njuter vi av en dag fylld av fredagsmys allihopa! Ta tillvara på de SMÅ sakerna!

Kommentera inlägget här :