Morgonstund har guld i mun

publicerat i ;

Idag är jag uppe med Leo... kan väl inte säga uppe med tuppen längre eftersom Leo ligger  nöjt i sin vagga tills klockan 8.00.
Eftersom jag gick och la mig klockan 21.00 igår så är jag relativt utvilad även fast Leo vaknat X antal gånger under natten.

Min nyvakna älskling!



Fick inte tag i LKG teamet igår. Varken kontaktsjuksköterskan eller Logopeden. Logopeden är hon som är lite av experten på mat när det gäller dessa barn så jag bara hoppas att hon hör av sig snart.
Nu har vi i alla fall bytt ut 2-3 mål mat om dagen mot 6 månaders välling. Han äter inte mindre på natten för det tyvärr och är lika hungrig. Kanske kanske att det börjar visa något resultat snart.

Jag får helt enkelt fortsätta ringa dem hela dagen idag också.

Nu ska jag gosa vidare med lillpojken!

Kommentera inlägget här :