Myspys

publicerat i ;

Idag har det inte blivit ljust ute en enda gång på hela dagen tycker jag.

Då är det tur att man kan tända ljus inomhus så att det blir myspys.

Vi har inte gjort så mycket idag faktiskt. Sovit på förmiddagen när Leo äntligen behagade sova. Sen åkte jag och Leo iväg och storhandlade på Coop. Det är alltid lika kul att försöka få med bebis och allt man köper med sig hem. Jag lyckades även denna gång.

I flera dagar har vi haft en maktkamp när det är dags för kvällmål för Leo. Han har skrikit och vridit och vänt på sig när han ska äta. Jag vet ju att han är hungrig så jag har blivit extremt frustrerad.
Idag blev jag så trött att jag hällde i all välling i en pipmugg för att se om det blev någon skillnad.
Och ta mej tusan... han slurpade i sig 200 ml snabbare än han någonsin gjort förut, utan att spilla. Jag tror till och med att han hade kunnat dricka ännu mer om jag fyllt på muggen. Min lillprins börjar bli en stor kille. Han kanske har tröttnat på den där nappflaskan som jag måste trycka på som en tok för att han ska få i sig.
Här behövde jag inte trycka och det rann i honom i ett jämt flöde.
TÄNK och HOPPAS att det här var lösningen på vårt kvällsmatproblem.

Så här mysigt har vi det varje kväll i badrummet när Leo tar sitt kvällsbad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

oj vilket mysigt kvällsbad!

Kommentera inlägget här :