narkoswebben.se

publicerat i ;

Jag och Leo sitter och tittar på narkoswebben.se.
Leo är mindre nöjd... och jag blir mer nervös.

Vi har fått tid för inskrivning på torsdag den 22 Oktober.
Det är bara en vecka kvar.
Sen är det mindre än två veckor kvar till operation.

ojojoj... tankarna bara snurrar runt i huvudet och jag som aldrig sett mig själv bli känslosam när jag följer med Leo in på operation känner nu att jag inte ens vet om jag kommer klara av det.
Herregud! :)

Jag skulle egentligen klippt mig och färgat håret på torsdag, precis samma tid som inskrivningen.
Blev sjukt irreterad att det sammanstötte med tanke på att nästa lediga tid för klipp och färg hos min frisör är 18 november.
Så jag fick boka bara klippning och fick då den 23! SKÖNT!
Måste göra nåt åt rufset uppe på huvudet.
Nu ska jag även försöka fixa en tid för ögonbryn och fransar i början på nästa vecka så att hela jag känner mig fräsh.

Nu har viktnedgången börjat ta fart igen. Fattar inte varför det ska gå i sådana intervaller att jag hinner misströsta. Det är väl bara att inse att det är så.

Här är min missnöjda Leo när vi förbreder oss inför narkosen:


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Kan tänka mig att du är nervös, men det kommer säkert att gå fint.

Stor kram

Kommentera inlägget här :