RABIH!!!!

publicerat i ;

Jag blir sällan kär i artister....men idag... ojojoj...
Jag vill ha RABI!!!

Hans röst i Michael Jacksson temat var helt oslagbar.



Annars så sitter jag här nu efter en utsökt middag bestående av hel kyckling stekt i ugnen, till det en god sallad med mango och avokado. + något/några glas vin.

Sen blev det lite efterrätt... min favoritglass Rocky Road!
Inte nog med det så sitter jag och knaprar på lite mörkchoklad här nu.

Dagen har varit lite annorlunda kan man väl säga.
Leo bestämde sig för att vakna 04.30 i morse. Jippie!
Så jag tvingade Totte att ta honom vid 6 tiden i morse. Dessvärre kunde jag inte somna om för jag blev så stressad över att vi skulle ha elekriker här vid 8 tiden.

Så när klockan slog 10.00 så gick jag och Leo och la oss... och sov till klockan 13.00! haha
Det har väl aldrig hänt.
Efter att endast ha sovit 3 timmar i natt så hjälpte det dock föga.
Så jag är liiite trött.

Så nu ska jag bara ta reda på hur det gått i IDOL. Sen hägrar sängen!

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

a men asså, är inte Idol OVANLIGT bra i år, tycker det är superkul att kolla !!!

Kommentera inlägget här :