Vintertid

publicerat i ;

Jag lyckades gå och lägga Leo en timme för tidigt.
Allt jag gjort idag så har jag gjort för att Leo ska komma in i vintertiden korrekt och det har gått super.

Helt plötsligt blev klockan mycket. Så jag och Leo gick och badade och satte oss sen i soffan framför topmodel som börjar klockan 19.00. Vi myser och Leo får sin kvällvälling. Han började bli jätte trött så vid kvart i gick jag och la honom.
När jag kommer ner igen tittar jag på slutet av topmodel och väntar på att "Ensam mamma söker" ska börja.

MEN....

då börjar ännu ett avsnitt av topmodel och jag inser mitt misstag. Jag har tittat på FEL klocka.
Leo gick och la sig klockan 18.45... men jaja.. det var väl dömt att misslyckas.

Nu har jag mys för mig själv i soffan och ska snart fixa lite te och mackor. Totte är och tittar på "Walking with Dinosaurs".
Vi har varit och fikat hos en i mammagruppen hela familjen. Alla mammor med respektive + barn var bjudna. Super mysigt hade vi det. Kul att träffa alla killar också.

Jag hoppas att inte Leo vaknar allt för tidigt imorgonbitti. Jag har nämligen lovat att jag ska gå upp med honom eftersom Totte har extremt mycket jobb att göra.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

gud vilken söt bild på eran son!

Ja i morse vaknade dottern halv 6 nån gång.. gäsp

La sig också kvart 7..

Kommentera inlägget här :