Walking with dinosaurs

publicerat i ;


Mitt på dagen var jag och pappa på "Walking with Dinosaurs" som just nu spelas på Globen.
Jag gick mest på den för att min bror är paleontologen som tar publiken genom hela föreställningen, MEN.
Ett stort MEN... det var sjukt häftigt!
Dinosaurierna är så otroligt välgjorda att det är läskigt. De är GIGANTISKA. Man kan inte förstå hur stora de är om man inte har sett dem på riktigt.

Vi fick även gå backstage och titta och känna på dem efteråt. GRYMT!:)



Sen jag kom hem har jag bara lekt och myst med Leo.

Tyvärr har väl inte direkt dagen blivit som jag hoppats.
Efter att ha sovit som mest 4 timmar per natt de senaste 3 nätterna är jag MER än trött. Jag är trött, grinig och i stort behov av att bara ligga i soffan och inte göra någonting.
Tyvärr blev det inte en sådan eftermiddag och tyvärr inte heller en sådan kväll.
Som om jag var irreterad innan så är jag nu SÅ HÄR irreterad:

Leo sover i alla fall nu och jag ska kolla på körslaget en stund och sen får jag väl gå och lägga mig i sovrummet eller nåt!

Kommentera inlägget här :