WOW!

publicerat i ;

ojojoj vilken natt vi har haft!:)

Den började lite sisådär.
Leo vaknade vid 23.30 och jag försökte få honom att somna om utan mat. Det gick bra i 30 minuter sen vaknade han igen. Då fick han mat och hade lite svårt att komma till ro i sin "nya" miljö.
Efter ca 30 minuter var han dock i lugn och härlig sömn igen.
Jag gick och la mig och vaknade inte igen förens klockan 07.00!!!!
Så jag har sovit 6 timmar ostörd sömn, det var längesen det hände.

När han vaknade då var det inga skrik utan mer "hallooo.. hallooo är det någon där?!?"
Sötnosen.
Jag gjorde iordning mat och gav honom sen verkade han trött igen.
Så jag la honom i sängen igen.
Efter att han fått nappen ett par gången så somnade han sött än en gång.

Sen vaknade inte lillprinsen förens 09.30!

Helt otroligt!

Jag var osäker på om det här skulle vara bra för oss.
Jag skulle kunna konstatera att det här var HELT rätt!

Nu ska vi åka och träna!:)

Kommentera inlägget här :