8,5 TIMME!!!

publicerat i ;

Så länge sov min prins i natt utan att vakna!
Helt otroligt!
Jag hade då fått sova hela 5 timmar utan uppvaknande vilket är första gången på mycket länge.

Jag gav Leo mat då vid 4.30 när han vaknade och trodde att han skulle somna om direkt som han brukar.
Det gjorde han inte...
Han låg och snackade glatt och tyckte att han sovit färdigt. Efter ungefär en timme och lite slit från min sida sov han gott igen.
07.45 vaknade jag av hans glada snack....
Tur att han sovit så bra eftersom Tottes morgonpass med Leo blev inställt pga träningsvärk.
Det ni... haha

Han har så ont i armarna att han inte kan göra någonting, allra minst ta hand om Leo!

Nu ska vi snart till banken och förhandla lite lån med dom. Vi hoppas att vi ska kunna få en bra deal så att vi kan byta bank på alla lån.
Men vi får väl se!

Kommentera inlägget här :