goda vanor

publicerat i ;


Livet med nya vanor fungerar hur bra som helst.
Jag tränar i nästan varje dag vilket kanske vissa kan tycka är lite mycket.
Jag byter numer bara bort frukosten mot Modfast vilket funkar super bra. Lunch och Middag lagar jag från grunden och inget onyttigt stoppas i. Jag är stolt över mig själv och känner mig så glad för denna vändning av livsstil har jag behövt länge och jag njuter av det. Detta är inget övergående, det VET jag!:)

Jag har insett att jag är en människa med ett lite väl överraktivt beroendecentrum i hjärnan.
Är det inte mat, så är det något annat.
Jag har hållt mig ifrån allt ohälsosamt frånsett den ohälsosamma mängden mat jag stoppat i mig i mitt liv.
Nu är träningen mitt nya beroende. Eller ja, nya och nya vet jag inte.
Som gammal simmerska på relativt hög nivå så har jag väl haft ett träningsberoende i ryggsäcken långt tidigare.

Nu blir det SATS för hela slanten och det fungerar så otroligt bra.
Leo älskar barnpassningen och ser ut som en solstråle när jag lämnar in honom och som en ännu starkare solstråle när jag kommer och hämtar.

Idag blev det dock inget gym utan en långpromenad till badet.
Sen har jag och Leo badat och myst. Det är verkligen en riktig höjdpunkt på veckan!
Han är bara för underbar.


Leo tillsammans med farfar och kusin Lenzo



Mina två älsklingar



Badprins





Kommentera inlägget här :