Dagen i ord

publicerat i ;

Dagen började med att jag inte kunde sova...
Jag somnade först 05.00 i morse.
Leo vaknade vid 07.40 så då gick Totte upp med honom.
Jag sov till klockan 9... skönt.
Sen så bar det iväg till Täby Centrum för att inhandla presenter till svärmor som fyller år idag.
Leo skötte sig exemplariskt och sov sig igenom hela shoppingturen.

I Täby sprang jag på en gammal förskoleförälder. Elin. Hon är mamma till favoritpojken i min allra första egna förskolegrupp. Jag vet att det är tabu att säga att man kan ha favoriter, men så är det.
I alla fall så heter hennes son Leo... hehe. Men jag döpte INTE min Leo efter min favorit Leo, fast det trodde så klart hon med glimten i ögat.
Hon hade precis fått barn så nu ska vi träffas någon måndag eller fredag när hennes Leo inte får vara på förskolan. Ska bli mycket trevligt!:)

Sen bar det iväg till stan för att hämta vår BRIO Grow, matstol till skrutten.
Efter det födelsedagslunch med svärmor.

Sen bar det iväg för att göra ett hemligt uppdrag.
Sen hade hela eftermiddagen helt plötsligt gått och det var otroligt bråttom till gymmet.
Väl där blev det ett afropass som var sååå härligt. Kommer ha skön träningsvärk mellan skulderbladen imorgon!:)

Leos nya stol:

Kommentera inlägget här :