Hoho... någon där?

publicerat i ;

Ingen som svarar när jag ropar hemma idag.
Leonidas ligger nämligen och sover, och Totte har lämnat oss för förhoppnings regnigare breddgrader.
Han är nämligen i Brighton på möte och kommer inte hem förens på lördagkväll.
SÅ jag och Leo får klara oss helt själva.

Vi är nyss hemkomna från SATS där jag har kört ett hårt afropass. Så otroligt nice!
Jag älskar att träna, jag har insett det nu.
Jag inser nu hur jag kunnat simma alla dessa träningspass i mina yngre år.
Tänk att det skulle ta så lång tid för mig inse det igen.
Jaja, bättre sent än aldrig.

I ensamheten sitter jag nu här med ett glas colalight och en bit 70% choklad framför mig. För ett par månader sedan hade detta fått mig att skratta, då hade jag suttit här med en chipspåse, en 1.5 liters cola, godis i massor och sen lite glass på det.
Nu är det slut på det!

Nu ska jag återgå till IDOL!

Kommentera inlägget här :