Internetstrul

publicerat i ;

Tänkte bjuda på en sista bild på mig och Ariana. Men det började strula i förra inlägget så jag fortsätter här!:)



I två veckor framöver ska jag gå mot alla mina principer när det gäller viktminskning och köra hårt på måltidsersättningar.
Jag och Totte ska nu i två veckor ersätta alla mål vi äter med modifast shakes.
Vi ska visserligen på middag på fredag så då blir det fusk, men annars så är det no mercy!
Jag tror egentligen inte på detta eftersom det lätt blir en jojo effekt.
MEN.. nu ska jag/vi träna och köra på detta och min förhoppning är att vi ska kunna bryta dåliga vanor och sedan ersätta de med nya bra.
Jag vet att jag egentligen inte har något problem med detta men det vore lite roligt att se några kilon rasa lite fort nu.
Jag behöver den motivationen just nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Som kur tycker jag att måltidsdrycker är jätte bra, man går ner snabbt o så får man motivationen sedan att fortsätta då man redan gått ner lite=)

Kommentera inlägget här :