just a second ago

publicerat i ;


Jag och miniälsklingen njuter av att ha lite alonetime hemma.
Det är klart att vi saknar vår storälskling, men vi kan låta hur mycket vi vill hemma nu eftersom Totte inte sitter och jobbar.

Idag har lillskrutten inte ätit ordentligt på hela dagen förens NU!
Det är inte ofta det händer.
Men han är pigg och glad så det är nog inget större fel får jag hoppas.

Jag har vunnit två budgivningar på tradera på kläder till Leo. Jag hoppas att kläderna är lika snygga i verkligeheten som de såg ut i annonsen. Om de inte är det så är det inte mycket förlorade kläder.
Jag har köpt en i stort sett ny garderob i storleken 74-80 till Leo för 400 kronor inklusive frakt från två olika säljare.

Kvällen bjuder mig och Leo på mys, TV och film.

Så nu ska jag gosa vidare med min prins så hoppas jag att ni får en lika härlig fredagkväll som vi kommer ha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Använder ni vanlig napp till flaskan? Härligt med mycke kläder för en billig penning..sånt gillas=)

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Åh vad kul med fynd på Tradera! Du måste visa bilder sen när du fått kläderna.

Drar han redan 74-80?? Har han växt ifrån Elliot sååå mycket? :)



Kram på er söta ♥

Kommentera inlägget här :