Lördagen

publicerat i ;

Dagen började med ett intervallpass. Jäklans va skönt det är när man känner att det går i rätt riktning med träningen.

Sen blev det en sväng till Täby C där jag och Leo gick och letade och letade efter en speciell sak som vi inte hittade.

Sen blev det filmtajm för mig hemma samtidigt som det var sovtajm för Leo.
Jag såg "En shopoholics bekännelser". Perfekt film att se i ensamheten. :)

När den var färdig ringde Johanna och undrade om jag och Leo ville följa med till Kista C och äta middag. Det ville jag självklart eftersom jag inte ätit något och Totte inte skulle komma hem till middagen.
Efter en sväng där är jag hemma igen och bebis sover sött i sin säng.
I bilen på väg hem från Kista var han helt förstört stackaren. Ville bara kramas och mysas innan det blev dags för sängen.

Jag sitter nu och längtar efter min älskade make. Ser på lfv.se att han landat. Så nu sitter han nog snart i en taxi på väg hem. Tror att jag ska fixa lite mys med te och mackor tills han kommer hem.

Jag köpte en "gubbkeps" med flickstil. Vet inte om jag kommer våga använda den. Jag tycker att den är jätte söt, men vet inte om jag tycker att den är det på mig bara.
Fick ingen bra bild på mig själv men man kanske anar hur den ser ut på mig!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Ok..jo han äter lite gröt varje dag och försöker även få i han vanlig mat men än så länge blir det inte så mycket.Vi väntade med att ge smakisar tills efter hans läpp op så därför har det blivit sent..

Kommentera inlägget här :