Tebaka i Teby

publicerat i ;

Jaha.. så var man tillbaka i Sverige igen då!
Allt är som vanligt.
Både på gott och ont.

Italien, Sicilien, Cefalú var helt fantastiskt.
Vi spenderade ju nästan all vår tid tillsammans med Tottes brorsa Mario och lillasyster Ariana. Systern Iole ville mest spendera tid med sin säng och sina kompisar. haha
Syskonen har alltså samma pappa!
Avskedet från familjen blev tungt, tårar från alla.
En härligare familj som inte träffats på så många år får man leta länge efter.

Jag skulle behöva en till semester nu när det bara är jag, Totte och Leo.
Det blev lite väl mycket familj på vår enda semestervecka tillsammans.
MEN... jag är så lycklig över att se min man så lycklig.

Igår sa han när han pratade med sin brorsa.
"Jag har alltid sagt att jag har en brorsa i Frankrike och två systrar i Italien, men jag har aldrig förstått att jag behöver er."
Tårarna bara sprutade när jag hörde honom säga det.

Vi har ju inte varit helt friska på vår resa... Leo förkyld, Totte öroninflammation och jag har haft ont i halsen och varit allmänt hängig.
Nu böjar jag vara på bättringsvägen, Leo är frisk och Totte den stackarn hör ingenting... hehe

Leo med nonno Giovanni och zia Ariana
Leo är jätte förkyld och förmodligen allergisk mot hunden... så han är inte helt med!


Totte med kusiner på släktträffen uppe i bergen



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Välkomna tillbaka och vilken fin resa ni verkar ha haft!

Kram

Kommentera inlägget här :