Tisdagmorgon

publicerat i ;

I morse fick jag vara uppe med tuppen tillsammans med Leo.
Totte gick nämligen och la sig klockan 03.00 inatt.
Eftersom han jobbade sent så gick jag upp och tog morgonpasset snäll som jag är. (ibland).

När jag går ner på kontoret och upptäcker att det sista han gjort innan han gick och la sig var att spela flygsimulator på datorn... då var jag inte riktigt lika glad.
Men jaja...jag och Leo hade en mysig morgon och jag fick sjukt mycket gjort.

Köket glänser... två tvättmaskiner tvättade och klockan är inte ens 11.00.

Idag är det mammagrupp för första gången för mig. De hade visst en träff när jag var i Italien också.
Det ska bli riktigt nice att få träffa andra mammor i mitt område.

Tog precis en bild på älsklingen där han håller för läppen. Jag tycker att man kan få en känsla för hur han kommer se ut efter operationen:

Leo 090922



Men tänk att han såg ut så här för bara några månader sedan!:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

ja oj va stor han har blivit! stora grabben nu ju, inte någon liten nyföding längre;)

hoppas att ni får en fast tid för operation (sominte ställs in) för gommens skull så att han inte behöver besväras av det=)

Kommentera inlägget här :