Vill tillbaka till Italien!

publicerat i ;

Jag har en sjuk längtan efter solsemester.
Resan till Italien blev ju inte riktigt den solsemester jag hade hoppats på.
Resan blev ju underbar ändå, men jag har ett behov av att ligga på en solstol, läsa en bok och bara njuta av solen och värmen.
Det längtar jag tillbaka till.

Idag av en händelse råkade jag surfa in på VING's hemsida och hittade en resa till Mallorca för 5800 för hela familjen på namngivet hotell. Det lät ju inte dåligt kan jag lova.

Det hade förmodligen kunnat vara en möjlighet om det inte hade varit för att Totte har blivit av med alla pengar han hade på sitt företagskonto med kort kopplat till.
Det är nån idiot som har snott alla uppgifter på kortet och spelat bort pengarna.
Totte säger att han har blivit ekonomiskt våldtagen. Även fast jag inte riktigt kan göra den kopplingen eftersom han faktiskt får tillbaka pengarna av banken så kan jag förstå att han mår riktigt dåligt av det.
Det var tur att det inte fanns mer pengar på kontot!

I morse blev det ett "Shape" pass på gymmet. Det gick sugdåligt att träna.
Efter träningen blev det promenad till kompisen Lojsan och lite Te och scones eftermiddag där. Hur mysigt som helst! Tyvärr var min lilla prins på sitt sämsta humör.. hehe

Nu har jag och Totte fuskat och bakat en kladdkaka som står i ugnen.... snart är den klar... wiiii:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Kikar in, såg din adress på FL

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Fy vad hemskt med stölden. Förstår din semesterlängtan till fullo!

Kramar

Kommentera inlägget här :