11 månader och 1 dag

publicerat i ;

Idag är lillprinsen 11 månader och 1 dag gammal.

Vi skulle ha fikat med några ur mammagruppen idag men jag är extremt trött så vi skippade det.
Jag blev sugen på mcdonalds till lunch så vi åkte dit och jag fick mig en big mac och leo lite äppelbitar. Mums
Sen gick vi och köpte en bil till Leo. Han är helt besatt av bilar nu...
Så fort han ser en bil så låter han som en och bilarna hemma är favoritleksakerna.
Idag såg vi en polisbil på utryckning på väldigt nära håll och sen dess har han låtit som en polisbil.

En av Tottes mest störande egenskaper är vad han kallar för att han "smakar på ord". I själva verket så är det att han härmar ljud, ord, karaktärer osv osv.
Inte en gång utan att han kan fastna på ett ljud/ord i en hel dag och gå runt och säga det. SJUKT irreterande.
Jag har insett nu att Leo kommer bli precis likadan.

När han fått den där bilen så höll han den stolt och visade upp den för ALLA som råkade titta på honom...
Min lilla sötnos.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

åå snart 1 års kalas:D

2:a kommentar, skriven , av Tessan:

Vart; bussen, Malmö

När; morgonrusningen sådär vid 7.30

Pojken i bussen var den enda pigga och var uppenbarligen också en så som älskar att smaka på ord... från och till under den 5 korta (långa) bussfärden sa ha om och om igen " jag ska va tyst tyst tyst tyst tyst tyst, jag ska va tyst tyst tyst tyst tyst tyst"

så det finns fler :-)

Kram

Kommentera inlägget här :