21 April 2010

publicerat i ;

Leo är riktigt dålig den lilla stackaren.
I natt var det riktigt jobbigt för honom, han hade otroligt ont i öronen och kunde inte vara stilla en sekund. Bara for fram och tillbaka i min famn hela tiden och gnällde och grinade. Min lilla plutt!

Nu sover han... så här sent bådar det inte gott för kvällen. Jag får passa på att njuta av lite ensamtid nu så att jag orkar ägna hela min uppmärksamhet åt älsklingen ikväll.

Jag får i honom lite välling, men inte tillräckligt tycker jag. Så när han vaknade från förmiddagsvilan och febern låg på 40.5 och han bara skakade av feberfrossa så tog vi fram lite glass. Det gick ner vill jag lova!:)

Idag är det 1 år sedan det var dagen före BF med Leo. HELT OTROLIGT! Hade han varit i tid så hade han fyllt 1 år imorgon. My GOD!

Nu har jag ett par extra veckor på mig att förbereda mig på att Leo snart inte längre är 0 år.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Oj stackarn :-(, kanske tur i oturen att ni inte kom iväg till Mallis.

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

KRYA PÅ DIG Leo!!

Kramar

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Det är en utb till begravningsentreprenör,alltså jobb på typ fonus. Vill hemskt gärna gå den men är så kluven då den ligger i Uppsala.

4:e kommentar, skriven , av Maria:

Gud vad lustigt att du nämner knackgrannen i Vänner. Såg det avsnittet igår när jag satt hos frisören :)



Hahaha jag kan komma upp och smitta dig med mitt vagnmissbruk. Vet inte varför jag är sån, men jag tycker det är fantastiskt kul med barnvagnar :) Även nu sitter jag och kikar på Blocket, bara för skojs skull. Nu blir det inga fler vagnar på oss.



Trist att semestern inte blev av, men kanske tur i oturen som du sa när Leo ändå blev sjuk...



KRAM ♥

Kommentera inlägget här :