22 April

publicerat i ;
BF för ett år sedan...

Då såg jag ut så här...


Idag ser jag ut såhär:



Stor mage två år i rad. haha

Leo är bättre idag men långt ifrån frisk. Febern stiger till över 40 grader när alvedonen går ut kroppen. Så vi har haft ännu en dag i vår lugna vrå. Jag har bara bytt från nattpyjamasen till en ren pyjamas under dagen. Det gjorde jag dessutom mest för att Leo kräkes på mig. Så illa är det;)

Jag ska snart iväg på styrelsemöte i samfällighetsföreningen vilket gör att jag faktiskt får tillfälle att klä på mig ordentliga kläder och möta andra vuxna människor. Det är nästan så att jag ser fram mot det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Tjusig kula, skoj att få se lite magbilder. Får se om jag törs lägga ut denna gången också, tveksamt ;-)

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vilken fin mage!! Gud vad härligt.

Stor kram och krya på Leo!!

3:e kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Så otroligt vacker mage du har<3

Kommentera inlägget här :