27 timmar

publicerat i ;

27 timmar kvar tills Totte kommer hem!!!

Nu längtar jag så sjukt mycket... vill ha hem honom NU helst.

Imorgon har vi fixat massa planer så att vi ska vara upptagna så att vi slipper sitta och vänta... vänta... vänta...

På förmiddagen åker vi till Hannah, Johan, Oliver, William och Ida.
Hannah är en av mina allra bästa vänner som fick lillskrutt nummer 2 för 6 veckor sedan och jag har inte hunnit träffa lilla William än. Katastrof. Men vi har alla varit sjuka i omgångar men NU.. ska det bli av. Underbart.
Oliver som även är min gudson har fyllt 2 år för snart en månad sedan så jag ser fram mot att få träffa honom också och ge lite presenter.

Sen ringde min moster och bjöd in mig och Leo på middag imorgon hem till deras familj. Perfekt!:)
Sen så funderar jag faktiskt på att överraska Totte och åka och hämta honom på flygplatsen, även fast han inte landar förens 23.35. Det beror iofs helt på vilken status det är på Leo så vi får se.

Åhhh vad jag längtar... Kom hem nu babe!

Kommentera inlägget här :