Bättre natt, bättre humör

publicerat i ;
En betydligt bättre natt i det Libertianska hemmet.
Leo åt välling vid 23.45 och klarade sig sedan till morgonvällingen klockan 05.
Sen sov han gott till 6 och fick komma upp till mig och där låg vi och snoozade till 6.30 när det kändes bra för oss båda att gå upp. Leo för att han hade spring i kroppen och jag för att jag hade hunger i kroppen.

Jag har svullat den här veckan när Totte varit borta. Inte bra... ska sluta med det genast... idag.

Så här ser de glada minerna ut på Leo idag, jämför med gårdagen och förstå att jag känner mig gladare idag också!;)





En rolig sak är att Leo äntligen lärt sig att gå ner från soffan själv. Han är så duktig och vänder sig till mage och glider ner. Varje gång!:) Min duktiga prins.
Nu är han istället sjukt frustrerad över att han inte kommer upp i soffan själv. hehe

Kommentera inlägget här :