bilder

publicerat i ;
Dålig uppdatering har betytt fullt upp på ett positivt sätt!:)

Jag och Leo är lyckliga att pappan i familjen kommit hem. Leo är som förbytt och jag inser nu vilken glad och charmig kille han kan vara. Han har varit glad på slutet av veckan när Totte varit borta... men inte som detta.

I natt fick jag bort nattvällingen. Visserligen var han då vaken i 2 timmar och jag var tvungen att sitta inne i hans rum för att han skulle vara tyst. MEN... jag lyckades!

Så i natt sov han från 19.30 - 08.00 i morse, med två timmars vakenhet på natten. UTAN välling. Tjohoo!:)

Nu är det vackra vädret tillbaka också vilket gör mig lycklig. Förra veckan hade jag inte riktigt energi till att njuta av det, men det har jag nu. Härligt.

Tänkte visa lite foton från våra eskapader dessa dagar.

Söndagen spenderade vi förmiddagen hos Hannah, Johan, Oliver och William. Åhhhh vilken sötnos William var och jag fick snusa bebis och bara försöka inse hur liiiten pricken kommer att vara när hon kommer ut. ojojoj



Efter ett väldigt mysigt besök med god fika så begav jag och Leo oss hem och sov i 2 timmar. Välbehövligt.
Sen bar det iväg på middag till min mosters familj. Där lekte Leo järnet med de två gosiga katterna och med mina kusiner Emy och Sara. Lyckades knäppa dessa bedårande bilder på min lilla pojke.





Jag försökte hålla Leo vaken så länge som möjligt eftersom jag ville bryta den dåliga trenden att vakna stup i kvarten under natten. Eftersom jag ändå bestämt mig för att vi skulle åka och hämta Totte på Arlanda passade ju detta perfekt.
Här är lillprinsen när vi väntar på pappa på flygplatsen mitt i natten. När pappa väl kom så ignorerade Leo Totte totalt. hahaha, han var precis som en hund.
Väl i bilen så gav han pappan hela registret på ljud och läten han har och var hur lycklig som helst.



Nu njuter vi till 100% av att vara hela familjen hemma och längtar enormt till nästa tisdag när vi drar till  Mallis!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Underbart att T är tillbaka!

Ha det jättefint på Mallis, vart ska ni?

Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

härligt bilder. underbart med bebis mys!! och snart är det dags för er med:D

Kommentera inlägget här :