bra dag med bus

publicerat i ;
Nu har jag pillat med bloggdesignen större delen av förmiddagen och är nöjd för tillfället.

Det har varit en riktigt bra dag i det Libertianska hemmet idag.
Först blev Leo officiellt erbjuden plats hos dagmamman och det känns fantastiskt skönt. Vad som än händer nu så har han en plats till hösten.

Leo har även lärt sig gå på riktigt idag. Han har ju gått typ 10-15 steg mellan mig och Totte tidigare. Idag har han dock gått helt själv flera meter och på eget initiativ. Kan säga att det blev lite blött i mammaögat när det hände!

På eftermiddagen efter att Leo vaknade så höll jag på att fixa lunch till mig själv. Leo pillade som vanligt i vardagsrummet och hallen, men så efter en stund så lade sig den kända (eller ökända) tystnaden i huset. Jag insåg direkt att det var något bus på G.

Detta var synen som mötte mig...



Efter att ha stått och ätit det upphittade päronet över vår katthåriga pall i hallen tyckte jag att han lika gärna kunde få äta det som mellis. Snällt va!;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Jättefin design =) och så roligt att Leo börjat ta sina första steg. Full fart snart mao ;-)

Kommentera inlägget här :