En frisk Leo

publicerat i ;
Leo är frisk och har belönats med ett ännu starkare drag av sin mammas heta temperament.
Grattis Leo!;)

Direkt när saker inte går hans väg så skriker han, eller allra helst slänger sig på mage i sann filmanda och sparkar med fötterna och slår med armarna.

Som tur var är han inte långsint som mamma utan brås på sin far och kan lika snabbt avväpna än med sitt underbara leende eller skratt.

I love my Leonidas!





I natt har vi fått sova riktigt bra också.

Leo fick psykbryt vid 24 tiden och jag bestämde mig för att inte sitta hos honom eller ge honom välling. Först skrek han 7 minuter sen somnade han. Tyvärr vaknade han efter 20 minuter och bestämde sig för att skrika i 22 minuter till. Det känns som att det var värt det.
Sen sov nämligen Leo hela natten fram till 05.30 fick välling och sen vaknade jag utvilad vid 7.20 av en jollrande kille i rummet brevid. Så bra natt har inte jag och Leo haft på en månad!
UNDERBART!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Skönt att han är frisk! Dessa hemska nätter. Neo sov hela nätter till hans var 2 sen kom förkyldningsastman och efter medicineringen blev det bättre men nu vaknar han upp flera gånger och skriker. Forsätter det så blir det nog läkarbesök för att se så han inte har nån slags sömnstörning...

2:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Vilken fin blogg! Den här har jag ju missat.. :( Men nu har jag hittat den och du skriver så fint, så jag kommer garanterat fortsätta att besöka den. Spännande för er med en bebis i magen! Krama storebrorsan från mig och Joline!

Kommentera inlägget här :