Halleluja moment

publicerat i ;

Min underbara prins sov i 12 timmar i natt utan att vakna. (Eller han väckte inte mig i alla fall.)
Pappan hans väckte mig istället ett par gånger under natten. Han hade lite problem med sin dator igår (helt självförvållat) så han var vaken till 5.30 i morse. Under natten så passade han på att koka te och ställa till med annat allmänt oljud. Tack;)

Men Leo.. han sov... älsklingen min! Han vaknade vid 7 i morse på strålande humör. Nu börjar det strålande humöret dala och jag tror att det är dags för en tidig lunch för hans del och sen lite mer vila.

Som ni nog har förstått så brås Leo på mig en hel del. Så även när det gäller intresset för TV. I morse satt han som förtrollad framför nyhetsmorgon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Fina, fina killen!! Han är så söt!!



Elliot är inte så mycket för TV:n, han har ett par saker han gillar att se på bara. Men när jag sätter på TV:n på morgonen för att få sova längre, då är han måttligt intresserad :D



Jag satt i Photoshop igår för att lära mig hur man lägger bilder lite ovanpå varandra, som ett kollage typ. Exakt som du gjort i ett tidigare inlägg. Men jag fattar inte hur jag får dem på varandra?



Är det svårt för dig att dra en amatörlektion för mig? :)



KRAM ♥

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Jag erkänner mig härmed som efterbliven när det gäller PS!! :(

Jag fattar inte ens hur jag får in flera bilder i ett och samma dokument?

Mina kommer inte upp som lager på högersidan, utan öppnas som nya fönster uppe i överkant. GAAAHHH!!



Jag kanske inte borde pyssla med PS helt enkelt, det verkar inte vara min kopp te :D

Kommentera inlägget här :