Långfredagen

publicerat i ;

När jag var liten fick jag alltid höra av mina föräldrar hur TRÅKIGT de hade när det var långfredag. Allt var stängt... till och med bion.
Så varenda långfredag så tänker jag på hur synd det måste varit om mina stackars föräldrar när de var små. haha

Denna långfredag har börjat bra. Sovmorgon för mig och när jag gick upp så fick faktiskt Totte gå upp och lägga sig igen. Han jobbade ju trots allt till 3.30 och gick upp med Leo vid 8.
Jag är snäll jag.

Så nu har jag äntligen fått Leo i säng (Leo har börjat VÄGRA att sova sen han blev sjuk) och sitter här jag njuter lite av min ensamhet innan jag ska börja städa.
Imorgon kommer familjen hit på påskmiddagsmys.
Bara vår familj är 8 vuxna och 4 barn. (Snart 6 barn). Det blir mysigt att ha alla här. Vi hoppas att det är bra väder så att vi kan sitta ute eftersom min äldsta storebror är väldigt allergisk mot katter. Snällt av mig att ha skaffat 3 katter då...

Leo mår betydligt bättre idag. Jag har inte tagit någon temp, men jag tror att han är feberfri. Han är fortfarande lös i magen. Igår hade han riktig magsjuka och fick inte behålla någon mat så då  var det vätska var 5 minut som gällde. Idag är han fortfarande lös i magen men han ville till och med ha banan och har inte bajsat sedan dess så jag tror nog bara att det är magen som behöver återställas nu.


Sjuk sötnos


En bild jag lovade för länge sedan på Leos fina sneda tänder



Leo älskar att rita.... (undrar om han kan brås på sin far)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Ser ut som Liams tänder där uppe.Tycker ni att dom har stannat i växten? Jag tycker dom knappt har växt nått sen ett bra tag tillbaks.Ser att Leo gör samma sak som våran skitis med nappen sådär så att underläppen sticker fram vid kanten..

2:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Då kan du tänka dig hur trist det är här i Ulm en långfredag... ALLT är stängt =(

Krya på er och ha en fin påsk!

Kommentera inlägget här :