Lördag med släktträff.

publicerat i ;

Idag fick vi träffa lilla Klara som föddes i förrgår. Vilken liten plutt... och ojojoj vad jag längtar efter min bebis i magen nu. Eller nja.. just nu längtar jag iofs inte sådär jätte mycket faktiskt. Jag sitter ensam hemma med en sovande Leo vilket verkar vara standard för mig just nu. Blä...

När jag känner sparkarna där inne så känns miraklet lite mer verkligt. Vi ska verkligen ha en liten till...



Hos bebisen var det fullt hus. Hela min familj och några till var där. Så alla 5 kusiner var samlade och det var full fart. Leo trivdes som fisken i vattnet och njöt av att leka med sina storkusiner.


3 av kusinerna. Alice, Leo och Max


Min stora älskling, hans utseende förändras från dag till dag nu tycker jag. Han har blivit så stor.
(MEN... ständigt tungan utanför... hallå?!?)


Mina storebröder... (uppslukade av en Iphone... )

Kommentera inlägget här :