Not so Halleluja!

publicerat i ;

Natten blev inte en upprepning av föregående natt...(tyvärr!)

Leo sov oroligt från början och skrek till ungefär 1 gång i halvtimmen fram till 02 då han inte längre kunde somna om i sängen. Han var helt täppt i näsan och febern var ett faktum.

Efter lite nässpray och alvedon så somnade prinsen om efter 2 timmar.

Sen sov han bara till 6.30 då pappan gick upp med honom. Själv fick jag vila en timme till innan jag ringde barnläkarmottagningen och rådfrågade. Leo avslutade ju sin senaste penicillinkur för bara 6 dagar sedan. Jag blir ju superorolig att det ska sätta sig på öronen igen på lillskrutt.
Hos barnläkarna hade de inte tid att titta i öronen och bad oss ringa husläkarna. Jag har dock bestämt mig för att avvakta. Han är pigg nu på morgonen även fast alvedonen har gått ur kroppen. Jag tror att detta är en helt vanlig hederlig förkylning. När han haft öroninflammation har han haft 40 graders feber och vägrat äta. Nu är ingen av de tecknen närvarande.

Nu gäller det att bara preppa med näsdroppar och spray så att det INTE sätter sig på öronen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hahaha, nu har jag, till min egen STORA förvåning, fått in alla tre önskade bilder på ett och samma ark, eller vad man nu kallar det :D



Nu sitter jag däremot i skiten, för hur sjutton gör jag när jag bara vill rotera EN bild? När jag väljer rotation så roterar alla tre bilderna... Knas!



Du är för gullig som orkar hjälpa mig!

Kram på dig ♥

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Dessa hemska nätter alltså. neo är förkyld och astman är värre suck. Vaken mellan 22-02 med skrik slem hosta kräkning... Kan mår inte helt hundra idag utan massa sömn. Hoppas ni får en bättre natt denna natt! ha en trevlig valborg. Massa kramar

Kommentera inlägget här :