nya tider

publicerat i ;
Vi har haft två riktigt sköna nätter här nu.

Igår natt vaknade Leo och skrek i 5 minuter och sen fortsatte han och sov till 5.30 då han fick välling och sen sov till efter 7.

Inatt vaknade han bara till en gång och Totte var inne och gav honom nappen så var det lugnt sen. Han vaknade visserligen redan vid 4 (lite i tidigaste laget) och ville ha välling. Efter vällingen sov han gott till klockan 5.53. Han låg och gnällde men var inte redo att gå upp. Jag stoppade om honom igen och han gnällde lite i 10 minuter och sov sen gott en timme till innan han vaknade på toppenhumör.

Underbart att nätterna går åt rätt håll. Jag ska försöka ta bort vällingen på morgonkvisten efter operationen och innan lillasyster anländer. Fast just nu känns det som att jag hellre ger honom välling tidigt och sen får sova ett par timmar till än att jag blir tvungen att gå upp med en grinig kille.



Igår köpte Totte en ny kamera som förmodligen är superbra. (med tanke på hur dyr den var).
Så nu har jag adopterat hans gamla kamera och igår satt jag och försökte lära mig lite om hur allt fungerar med ISO och bländare och slutartid osv osv...
Trist att det är dåligt väder idag annars hade jag gått ut och fotat Leo i sandlådan hade jag tänkt. Vi får väl se om jag lyckas ta lite bilder inne idag iaf.
Ska även försöka fixa min bloggdesign sen. Nu går vi ju mot nya tider i familjen och Leo har blivit betydligt större!

Kommentera inlägget här :