Sandmys

publicerat i ;
Jag undrar om Leo har förstått idag att både han och jag blir på bättre humör av att han sover bättre...
Hmm.. jag tvivlar. Men idag har vi iallafall en supermysig dag.

Leo är på sitt allra charmigaste humör och jag kan inte annat än vara totalt tokförälskad i denna lille man.

Här är vår eftermiddag i sandlådan.

Leo lassar sand på lastbilen (hur förstår han att han ska göra det?) (jag har inte visat honom!)



Sanden är härlig i händerna...



Min vackra son



Mamma bestämmer sig för att facebooka och under tiden så passar Leo på att äta sand...



Man vet att det är vår när conversen kommer fram...:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Ser supermysigt ut, Jag älskar den gröna jackan från POP!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Veronica G W:

Jag tror då att Leo förstått ;-). Härliga bilder, kanske också törs plocka fram Conversen mao =)

Kommentera inlägget här :