skitdag

publicerat i ;

Idag har varit en riktig skitdag. Det började redan med att Leo tyckte att det var en bra idé att vakna varannan timme hela natten. Han har ätit 3 gånger i natt.... 3 GÅNGER!!!???!!!

Jag kan inte förklara hans beteende med något annat än att han saknar sin pappa extremt mycket. Även när han sover på dagen så sover han jätte orolig och så fort han vaknar till minsta lilla så flyger han upp.
På eftermiddagen efter ett långt besök på Ica Maxi så sov han faktiskt 2 timmar vilket gjorde att både hans och mitt humör blev bättre. För innan eftermiddagssömnen så såg han ut så här... HELA TIDEN!!!



Det spelade ingen roll vad jag gjorde han bara skrek och gnällde och var allmänt jätte jobbig. Efter klockan 15.00 har vi haft det riktigt mysigt som tur var. Jag har laddat honom med massa mat i magen och hoppas att han inte ska vakna hela tiden och vara hungrig.

Nu börjar han igen.... bäst att jag springer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

åh stackare...

när kommer John hem?

ha det så kul i morrn förresten!

kram

Kommentera inlägget här :