Tjuvtrick

publicerat i ;

Jag och Leo spenderade eftermiddagen i solen i lekparken här utanför vårt hus. Han älskar det!
Idag var favoriten att rida på hästen och krypa efter alla löv som flög. Lilla sötnosen!



Efter lite utelek så bar vi oss iväg hela familjen för att storhandla för veckan. Leo tycker att det är riktigt underhållande att vara och handla med mamman och pappan. Han sitter i kundvagnen och är hur nöjd osm helst. När vi kom hem så lassade Totte in alla kassarna medans jag sprang på toaletten. När jag kommer ut från toaletten så inser jag att min son har blivit en tjuv...
Han kunde inte hålla fingrarna i styr när det nalkades vindruvor i kassarna.





Jag kunde inte hålla mig för skratt. Han tar verkligen vad han vill ha den här lilla skrutten.
Det roliga är att när han får vindruvor till efterrätt så delar jag dem i 4 bitar. Nu satt han där med hela vindruvor i munnen och tuggade och tuggade... :)

Kommentera inlägget här :