bloggdesigns blä

publicerat i ;

I förrgår lyckades jag radera en stor del av kodmallen när jag höll på att fixa med min bloggdesign..... stupid stupid me!
Så nu har jag en del pyssel framför mig igen.

Dagarna går fram i raketfart och snart är Tottes semester/pappaledighet över. Jag förstår inte varför just den tiden ska gå så otroligt fort. Snart är hösten här och vårt nya liv börjar på riktigt.

Nätterna fungerar fortfarande riktigt bra för Lexie. I natt fick dock Leo frispel så jag var tvungen och ligga brevid hans säng och hålla honom i handen för att han skulle somna.... 3 timmar tog det. Ghaaa...
När Leo väl somnat var det dags för Lexie att vakna... jippie!;)

Äh.. det var sånt här jag visste att vi hade framför oss så det är ingen big deal. Men jag undrar vad som hände med Leo. Han var livrädd. Värre lär det väl bli efter den 23e när han börjar hos Solveig.

Nä nu ska jag trösta min skrikande dotter och försöka fixa med bloggdesignen samtidigt!:)

Kommentera inlägget här :