Lexie Liberto

publicerat i ;

Den 31 Juli klockan 07.46 föddes vår älskade dotter Lexie.

3980 gram och 52 cm lång och helt perfekt!



Vi kom hem från BB idag på förmiddagen och jag och Lexie har redan bott in oss hemma. Jag ska försöka komma med en förlossningsberättelse imorgon.

Allt jag kan säga nu är att vi är mycket lyckliga och jag har riktigt ont i tuttarna. Jag hade förstått att det inte är en lek att amma, men shiiiit... jaja, jag lär mig väl kanske..... snart... förhoppningsvis!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena P:

GRATTIS till din söta lilla flicka! Kram, Helena P från Kyrkis!

2:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Än en gång grattis!! Vad hon är fin och du det blir bättre med amningen ;-), jag är inne på andra veckan och nu börjar det kännas ok =)

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Kära söta du, tusen grattis från oss!!! Gud vilken liten pingla ♥ Och vad lik hon är Leo :)

Och vilket kanonfint namn ni har valt!!



Inte utan att man blev lite bebissugen igen ;)



Ja du, de stackars tuttarna får ta stryk i början av amningen. Jag slet de första veckorna, men det blir bättre. Fast ibland gör det ju så ont att man bara vill kasta bort bebisen :D



Kram på er och myyyys ♥

4:e kommentar, skriven , av Jennifer o Philip:

Stort grattis!

5:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh grattis!!! Hon är helt fantastisk! Underbart fint namn ni har valt också <3

KRAMAR

6:e kommentar, skriven , av Jessie:

Stort grattis till lilltjejen!

7:e kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Stoooort jätte grattis! Hon är helt bedårande med ett jättefint namn:D massa grattis kramar!

8:e kommentar, skriven , av Maria:

Grattis till tjejen! :)

Kommentera inlägget här :