ojojoj

publicerat i ;

Nu har det varit dålig uppdatering från min sida!

På något sätt så har jag händerna fulla HELA tiden
. Är det inte Lexie så är det Leo, är det inte Leo så är det tvätten eller städningen eller något annat spännande.

Nu är iaf inskolning dag 3 avklarad.

- Första dagen freakade Leo ut efter en timme och bara skrek som en stucken gris så vi åkte hem och åt lunch. Då blev han äntligen sig själv igen så förmodligen var han vrålhungrig.

- Andra dagen gick hyggligt. Leo skrek som en stucken gris när jag gick på toaletten men annars så gick det toppen. Han åt lunch och jag behövde inte ens sitta i närheten av min duktiga kille.

- Idag gick ännu bättre. Jag åkte och uträttade några ärenden tillsammans med Lexie medans Leo lekte och åt lunch. Sedan kom jag när han ätit färdigt. Han blev inte ledsen när jag kom vilket är ett gott tecken. Han bara började prata med mig och berättade helt klart att han var redo att åka hem.

Nu ligger han och sover gott i sin säng och Lexie ligger på min mage och sover samtidigt som jag försöker blogga.

Idag är det dessutom bad för Leo tillsammans med Solveig och alla kompisarna. Jag ska ju egentligen också bada men får avvakta pga det värsta med hela föda barn grejjen... avslag.
På fredag får vi äntligen bubbelbadkaret installerat ordentligt så jag hoppas att jag slipper det här avslaget snart. För jag vill lägga mig med massa spa produkter i badet och bara NJUTA av ett glas champagne. haha

Ska försöka blogga på kvällarna nu när Leo gått och lagt sig. Det är så trist att missa att dokumentera en massa roligt. :)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

härligt å ha dig tillbaka i bloggvärlden igen! :-)

så mysigt att se alla bilderna på Leo och Lexie!

sköt om er alla 4a!

Kommentera inlägget här :