tvåbarnsmor

publicerat i ;

Jag har alltid velat vara en ung mamma. Jag hade bestämt mig för att jag skulle ha barn innan jag fyllde 25. När 25 årsdagen närmade sig och jag inte var i närheten av att få barn så kände jag mig besviken. Samtidigt visste jag att jag funnit mannen i mitt liv som jag ville ha barn tillsammans med.
När Leo väl föddes var jag precis fyllda 26 och kände mig inte ett dugg ung och har inte gjort sedan dess.

Idag fyller jag 27 år och 3 månader och här sitter jag som nybliven tvåbarnsmor. Idag känner jag mig ung!:) En härlig känsla... haha

Jag är inte alls ett kontrollfreak...nej nej!;)

Den nya utmaningen att vara mamma till två underverk har nu börjat landa lite. Amningen fungerar bättre och bättre vilket gör att jag känner mig mindre stressad. Nu ligger både Lexie och pappan och sover och jag har passat på att leka lite med Leo och nu passar jag på att blogga. Idag är det ju dessutom fantastiskt väder vilket gör att jag längtar ut! Jag vill njuta av sommaren nu, det lilla som är kvar.

Det är helt märkligt, underbart och fantastiskt hur mycket man kan älska sina barn. Leo och Lexie är mitt allt!

Igår var två av kusinerna på besök... lite svårt att fånga alla på bild samtidigt!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

än en gång stooort grattis!!

2:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Ja det är fantastiskt vilka känslor man har för sina barn. Tänk vad många människor som aldrig får uppleva dem =(..



Underbara bilder på kidsen!

3:e kommentar, skriven , av Angelica:

Vilken ljuvlig liten en!!!! Gillar verkligen namnet Lexie :D Ovanligt och superduper fint! Jag bara går här och väntar och snart börjar väl alla på FL att ploppa ut - de kan ju inte stanna där inne för evigt!



Många kramar från Mallorca! kanske är det min tur i natt :D

Kommentera inlägget här :