Underbara liv

publicerat i ;

Det är lite svårt att få till bloggandet när man har ett litet troll liggandes vid bröstet större delen av dagen. Jag njuter inte direkt av amningen även om det inte gör ont längre. Jag kommer dock inte ge upp än på ett tag.

Det jag absolut inte kan klaga på just nu är nätterna. Eller egentligen kan jag inte klaga på någonting, livet är rätt amazing, men nätterna har varit fantastiska. Lexie sover från ca: 23.00-03.30, äter litegrand och sover sen vidare till 06-07 tiden, äter lite till och somnar sedan om igen. Mina nätter nu är extremt mycket bättre än för bara några dagar sedan.

Tyvärr har storebror blivit sjuk. Han vaknade på helt fel sida igår morse och efter eftermiddagsvilan så hade han feber. Inte mycket men väl 38,2. Under kvällen steg den till 39.0 och natten blev lite orolig men han sov sen till slut till 8. Han har fortfarande feber och är hängig vår lillprins. Ändå är han världens snällaste storebror som gärna ger Lexie hennes napp och klappar henne på huvudet.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

myyyyysigt att du får sova!! ger iksom förutsättningarna :-)

kramar

Kommentera inlägget här :