vattenpölskul!

publicerat i ;

Som nybliven storebror måste man ha vissa privilegier. Ett av dem var att Leonidas tilläts hoppa i alla vattenpölar han såg på väg från bilen. De var MÅNGA och vissa var väldigt djupa insåg jag lite för sent. Leo blev blöt från topp till tå framför allt när han insåg att han kunde göra vad som helst utan att mamman ropade NEJ!:)

När han börjat utmana gränserna så låg han till slut i vattenpölen och till sin förtjusning stod hans mamma bara och skrattade åt honom. Pappan däremot såg inte lika glad ut och sa i en mindre glad röst, "Det ska bli kul att se din mamma ta hand om allt det där sen." och syftade på alla väldigt blöta kläder.

Det gjorde jag dock med ett leende.

Jag trodde nog att jag skulle bli den stränga föräldern i den här familjen, jag tror att det har blivit precis tvärtom.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Vattenpölar är alltid kul =D Filip väljer alltid de lerigaste dock...

Kram

Kommentera inlägget här :