Vikt

publicerat i ;

Vi sitter i köket.

Leo äter pyttipanna
Lexie sover i bärselen
mamman bloggar.

I bakgrunden spelar spotify "Från och med du" med Oskar Linnros.




Jag och Lexie är precis hemkomna från BVC. Tilläggsmatningen har gett resultat och lillskruttan har gått upp 200 gram sedan i måndags. Så bättre hade det inte kunnat vara.

Även mammans vikt går åt rätt håll dock inte åt samma håll som Lexies. haha
Jag är  nu tillbaka på startvikten innan graviditeten med Lexie. Nu har jag bara 9 kilo kvar till startvikten vid graviditeten med Leo. Det SKA jag nå innan jul hade jag tänkt.
Igår började jag med de framtida många barnvagnspromenaderna.
40 minuters relativt snabb dubbelbarnvagnspromenad är inte det lättaste just nu. Nu blir det barnvagnspromenader fram till att jag kan börja gå till SATS igen. Denna gång är det på riktigt. Jag ska få tillbaka mig själv i min kropp.

Rent själsligt är jag tillbaka. Jag mår BRA!:)

Kommentera inlägget här :