WTF

publicerat i ;

En märklig sak är att jag kommer i mina jeans jag hade innan jag blev gravid med Lexie, men jag får inte på mig min förlovningsring eller vigselringen. Hmm.... vad har hänt!?!
Även mitt hår har bytt färg under graviditeterna. Från ultrablond så kommer det numer ut någon  mörk råttfärg. Tack för den! Frisören jag var hos i tisdags frågade lite snällt om jag var nöjd med min färg som den såg ut nu. Eh... NEJ! Så nu har jag bokat in ett 3 timmars besök i början av oktober för att återigen klippa mig och fixa färgen på håret helt enkelt. NICE!:)

Idag hade Leo sin fjärde dag som stor pojke. Vi kom dit vid 9 tiden och vid 9.40 lämnade jag och Lexie honom och åkte till BVC. (Lexie hade gått upp fint så nu vet vi att hon är på banan igen.)
När vi kom tillbaka efter BVC besöket och lite shopping så var Leonidas på strålande humör och lekte med mormor Solveig. Så härligt att se. Nu känns det nästan sorgligt att det är fredag imorgon eftersom han börjar trivas så bra.

På lördag har vi fått äran att vara barnvakt till en av mina bröders äldsta son Max eftersom vi gav dem den lilla presenten vattkoppor utan att de bett om det. hehe
De var här på förmiddagen när Leo vaknade med lite ovanligt många myggbett.
Denna lördag var den enda det verkligen inte passade sig att Max hade vattkoppor eftersom båda föräldrarna hade planer sedan länge. Ja... då är det väl inte så mycket annat att göra än att självklart vara barnvakt till honom.

 

Kommentera inlägget här :