blogg failiure yesterday

publicerat i ;

Det fungerade inte att blogga gårkväll när jag väl hade tid och inspiration.

Jag hade tagit lite bilder på mig själv så att jag ska ha något att jämföra med sen vid Beach 2011. (eller nåt!;) )



Nu har Leo jullov vilket gör att vi kommer ha slappa morgonar här i tre veckor fram över. Förutom när jag tänker tvinga med mina små till gymmet. Inte för att det är så mycket tvinga i Leos fall eftersom ha tycker att det är jätteroligt att leka där. Lexie sover mest så det är rätt perfekt att träna under hennes förmiddagssömn.

Idag blir det nog ingen träning för mig tyvärr om jag inte lyckas ta mig iväg på eftermiddagen utan barn. Barnpassningen är nämligen oftast helt full på fredagförmiddagar eftersom de bara har öppet på förmiddagarna. Vi får väl se om jag lyckas charma mig till att Totte ska ha lite pappatid med sina små älsklingar i eftermiddag.

Imorgon blir det lilljul med Hannah och hennes goa familj. Ska bli så mysigt! Så imorgon på förmiddagen blir det en massa myspyssel för oss.  

Kommentera inlägget här :