Lexie sitter!

publicerat i ;

Här är det fullt upp som vanligt nu för tiden.

Jag gosar med barnen, skjutsar, tränar, försöker äta rätt, slår in julklappar, bakar, funderar över vad jag ska laga till lunch/middag, lagar mat, tittar på TV, städar, jobbar och det här med bloggandet kommer i sista hand just nu.
Tråkigt med sant.

Jag tänker flera gånger per dag på saker jag ska skriva, men sen finns inte tiden. När tiden väl finns så finns inte inspirationen av en eller annan anledning.

MEN... idag är en stor dag. Så då krävs dokumenation på hög nivå.

Vår lilla tjej har lärt sig att sitta själv.
Hon sitter helt obehindrat och kan leka med saker.... HALLÅ!?!?! Hon har inte förstått att hon precis kom ut ur min mage....


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

såå duktig:D

Kommentera inlägget här :