Skändad julkrubba

publicerat i ;
När jag gick upp i morse möttes jag av en fasansfull syn.
Min julkrubba har blivit skändad.

Jag försöker hitta gärningsmannen genom uteslutningsmetoden.
Med tanke på att dörren har varit låst hela natten och ingen gjort inbrott måste den misstänkta finnas inom husets fyra väggar.

Lexie är efter moget övervägande utesluten för att julkrubban står lite väl högt upp för att hon skulle kunna nå, även om hon fått för sig att lära sig att ställa sig upp på en stol.
Leo har jag efter en stunds funderande också uteslutit. Jag gjorde ett arbetstest med honom på morgonen och hans motorik är inte i närheten av att lyckas få in lammet i dinosauriens mun och få den att stanna där.

Då har vi bara en misstänkt gärningsman kvar.....(nynnar på ledmotivet till hajen) ....Sirap. (För inte kan det väl vara min älskade man Totte...!?!?!?!)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cilla:

jag skulle tippa på totte faktiskt,,, haha...

Kommentera inlägget här :