älsklingsbebis

publicerat i ;

Blev ingen efterbild på håret tyvärr. Blev inga bra bilder och sen åkte jag och Leo och badade och då förstördes hela frillan.

Kvällen har vi spenderat framför TV'n och OS. Shiiit vilken vurpa Anja gjorde.

Nu är det längdåkningssprint för hela slanten.

Jag trodde att jag var pigg, men när jag satte mig här nu så inser jag att jag faktiskt är jätte trött.

Jag tänker på min underbara vän Hannah som är i vecka 39 och fick galna kräksjukan idag och sen regelbundna värkar på det. Hon är inne på kontroll på förlossningen nu, tänk om det kommer en bebis i natt... wohoo...
Jag håller tummarna för er gumman!

Leo ÄLSKAR när man tar av honom blöjan. Hur trött han än är så blir han hel crazy och nu på kvällen så showade han runt och vi bara tittar på och skrattar. Vår lilla älsklingsbebis!





Kommentera inlägget här :