Fredag ljuvliga fredag

publicerat i ;

Potta inköpt och invigd. Leo älskar sin potta så mycket att han började gråta när jag tog bort den. haha



Det kom ju såklart inget kiss, men det var ju inte det som var meningen idag heller.


Idag lagade jag svamprisotto till middag, för första gången i mitt liv. Det blev jätte gott.
Vi åt oxfilé till, den blev tyvärr inte riktigt lika god. Det var förmodligen eftersom jag inte får äta rött kött nu under graviditeten. Vi stekte köttet lite för länge men det är ju så lätt gjort när det ska vara well done.

Nu ska vi fortsätta att njuta av fredagkvällen. Leo är suuuper trött och gnällig så snart blir det välling och sängen.

Ha en bra kväll och helg allihopa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta R:

Hej Johanna!!



Underbar bild av Leo på nya pottan:)

HUr mår du och magen? Min växer för fullt och idag går jag in i vecka 25 och nu sparkar det lite varje dag, så mysigt. kram

Kommentera inlägget här :