Fredagkväll=tjejmiddag

publicerat i ;



Ikväll är det dags för tjejmiddag här hemma.
Totte har jag kastat ut och Leo får vara med tills han ska sova klockan 20. Perfekt!:)
Det enda trista är att jag inte kan njuta av fredagkvällen med bästa tjejerna med ett glas vin.

Dagen tills girlsen kommer ska spenderas med shopping och fix av lite snittar och annat gott.

Följetången om Leos sömn fortsätter i bloggen eftersom det är en av de största delarna av mitt liv just nu.

Idag var det Tottes morgon, tror ni att Leo somnar direkt efter morgonvällingen då?
Jajjemänsan.
Vi gör på PRECIS samma sätt men när Totte lägger honom i sängen så somnar han, när jag lägger honom i sängen så vill han leka. Detta gäller ju dock endast på morgonen annars så somnar han så snällt när jag lägger ner honom.

Leo har ett bredare jollerförråd nu också.
Just nu hör vi dessa ljud ur Leos trasiga lilla mun:

mamma
namnam
kaka
gooo
ooooo
å
yaya
wawa


Här kommer lite bilder på lillprinsen:

Ett nybadat litet paket:






En av Leos favoritsysselsättningar är att plockar ut blöjlådan i vardagsrummet.








Kommentera inlägget här :