lång dag och tankar

publicerat i ;

Det har varit en lång och intensiv dag för Leo idag.
Att agera fotomodell är inte direkt en dans på rosor.
Det har blivit massa fina bilder och jag hoppas på att kunna visa er snart!:)

Här kommer i alla fall en "behind the scenes" bild. Leo är lite mer intresserad av att pilla på kameran än att agera framför kameran.





Jag är sjukt nervös inför ultraljudet imorgon. Att försöka söka lugn hos min älskade man är totalt onödigt och omöjligt eftersom han gör det om möjligt ännu värre. haha

Jag vet egentligen inte vad jag är rädd för. Jag är inte rädd för att det ska vara en bebis med läppspalt för det vet jag att vi klarar av. Jag är tror att bebisen lever där inne så det är jag egentligen inte orolig för. (jo kanske lite då). Jag är nog mest orolig för att det ska vara något ännu värre. Det värsta är ju faktiskt att det finns ingenting man kan göra nu.
Det läskiga är att jag är mer nervös nu än inför Leos operation. Jag kommer säkert vara lugn imorgon när jag väl ligger där. Jag brukar fungera så. När det inte finns någon återvändo är det ingen idé att vara nervös.

Jag tittar på denna bild och smälter. Tänk att vår trasiga bebis kan vara så perfekt;)
(dock uttråkad när mamman vill pussas)

Kommentera inlägget här :