Leobus o mage

publicerat i ;

När jag gick upp med Leo i morse, tror ni han ville somna igen då direkt efter morgonvällingen... NÄ.. skulle inte tro det!

Jag bestämde mig i morse för att ta det som en komplimang. Jag är helt enkelt för rolig att vara med på morgonen att han inte kan somna om.:)


Nu har vi fått sova en stund till och livet känns bra igen. Tjohoo.

Vi har en ljusstake i fönstret som Leo envisas med att leka med på kvällarna. Han får absolut inte röra den och det vet han. Ändå så slinker fingrarna dit ibland. Igår råkade han välta ljusstaken och vi fångade det på bild.
Han ser sååå skyldig ut. hehehe



I morse låg jag på golvet och lekte med Leo och såg i en glasvägg som täcker alla tvspelskonsoller och grejjer att min mage har växt. När jag står upp så är den ju större och jag kommer inte i mina vanliga kläder. Men utan kläder ser magen bara fet ut när jag står upp.
Liggandes på rygg såg den inte lika fet ut och en rolig kulle uppenbarade sig.

Mage vecka 17

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica m Isak:

Aaah det börjar synas på dig med ser jag =). Så roligt att vi får följas åt även denna gång!!

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Hahaha jag skrattade högt när jag såg bilden på lille busen :) UNDERBART!! Man ser verkligen på honom att han tänker "shiiit vad ska morsan säga nu...?"



Här hemma håller det eviga pillandet på att driva mig till vansinne! ÖVERALLT ska det pillas och grejas, helst 100 ggr på raken. Spelar ingen roll hur mycket jag säger NEJ och AJA, i vilket tonläge eller ens om jag lyfter bort honom. Han tror att jag leker när jag höjer rösten, och skrattar med hela ansiktet. Här har man ingen respekt för sina föräldrar inte hahaha...



Söta magen! Är allt lite avis ;)



Kram!

3:e kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Ja han ser verkligen ut som "vad ska hända nu??".

Jättesöt mage =)

Kramar

Kommentera inlägget här :